Friday 21 October 2011

VÅRAT hem.

Som utlovat , lite bilder. och sånt.

Eftersom jag gillar halsband och sånt som hänger, så tyckte jag den här smyckes-galgen från Tiger (butik med danska inredningsprylar/småplock/fiffiga uppfinningar som blivit lite utav min favorit)var en bra grej för mig.








och titta på dom här, också från Tiger, dom fick tummen upp direkt av mig. Vet inte när dom kommer användas, för koppar utan handtag är en ganska dum idé, och dom ska anvöndas att dricka te ur för man bränner ju sig. Men det får väl vara vattenkoppar då.. Eller så kan dom bara stå i skåpet, precis såhär, och bara se söta ut.
Tänk att få köpa såna småsaker kan göra en så glad.





och japp, spiderman-grytlapparna från Mamma, och soda streamern är på plats. Precis så som det ska vara. Nu ska det bubblas vatten!





Nu vet ni lite vad jag sysslat med på sistone. Tro mig, lägenheten såg inte ut såhär för några veckor sedan. Nu väntar vi bara på den nya soffan..och några hyllplan ska skruvas upp . sen sa!

Och ni, Notting Hill är Londons bästa..

5 comments:

chrille said...

Jättemysigt! roligt att ni äntligen fått ett riktigt hem. Jag hoppas att vi snart kan komma och hälsa på jag Elin och knodden :)

Hanna said...

Åh, vilket mysigt hem ni har! Väldigt fiffig smyckesgalge. Hur hänger man upp dem på den. Fattar inte riktigt. Måste se om den finns här på Tiger i Malmö. Snygga halsband btw.

mamma Olars said...

Grattis, verkligen mysigt. Du är duktig på att få det hemtrevligt

ina said...

Ja visst är den ! Det är lite hål för örhängen, och man bara öppnar och hänger upp halsbanden, inte så krångligt :) Så Tiger finns i Malmö också? Sån bra butik!

Hanna said...

Ah, smart! Japp, det finns här också. Oviktig kuriosa Tiger på danska uttalas likadant som siffran tio, vilket var det pris de hade på alla varorna från början. Så är ju inte fallet nu, men de har fortfarande otroligt bra priser! Måste ta mig dit i helgen.