Friday 21 October 2011

upp och ner

till musiklistan kan vi nu även lägga till drottning Florence. Josh försökte få biljetter när dom släpptes förra veckan, men dom såldes slut innan dom släpptes verkade det som. Så det var ju tråkigt, tyckte jag, och blev lite ledsen. men så idag så ringde våran rep från Universal Music till mitt skrivbord, grattis till mig för jag skulle få två biljetter till Florence. Jag blev superglad, och det varade i ca 15 minuter tills jag fick veta att receptionen hade kopplat henne till fel telefon, och hon trodde hon pratade med någon annan. då blev jag ledsen, igen. MEN så har man ju en bra kille som i samma ögonblick hör av sig och säger att han har fått tag på biljetter. så var jag glad igen! tänk så bra.  När vi såg henne på Laneway i sydney 2009 så vad hon och hennes gigantiska röst och harpa något av det häftigaste jag sett.

På tisdag!

No comments: