Wednesday 30 November 2011

Stort barn.

Män/killar är svårast att köpa julklappar till, det vet jag för det finns 4 av dom i min familj, och det är alltid lika svårt varje gång. Lättast är barn och tjejer. Speciellt barn, för dom vill bara ha leksaker. För nästan exakt två år sedan kom en till kille in i bilden som jag måste köpa julklappar till, typiskt va. Ännu ett till julproblem, var kanske inte min första tanke, men den slog mig. Men vet ni vad jag är så lyckligt lottad att jag har hittat en kille som är ett stort barn, för Josh önskar sig bara leksaker och annat som påminner honom om när han en gång var ung. Actionfigurer, lasersvärd, spel, saker som låter och rör sig, you name it.

Jag är väldigt tacksam för detta.
Med det sagt, är årets julklappar fixade.

2 comments:

Josh said...

im not sure if this is a compliment, or if i should be offended

mamma Olars said...

Josh, I think it´s a compliment.

Ina, vi har julklappslek i år med 4 paket för ca 25kr/man.
Stina är inte medräknad utan kommer att drunkna i julklappar :))