Sunday 20 November 2011

Koseligt

Och nu ska jag ju såklart berätta lite om min Oslohelg. Välbehövd tjejhelg! Vad konstigt att man kan vara ifrån varandra i 3 år, och sen är allt precis som vanligt när man ses. Vilken härlig kombo dendär Stillström är. Och som bonus så fick jag hänga med Julia också! Vi åt falukorv, spelade Cluedo, Drack glögg och åt pepparkakor, tittade på konstiga youtubeklipp, gick på marknad, snålåkte spårvagn, turistade i dimma, såg kronprinsen köra in till slottet och tittade i norska matbutiker, Längtas redan tills nästa besök jag kan göra, för det var så skönt att komma bort lite. Och det var så skönt att bara umgås med litet tjejer:) Men innan dess så ska dom komma hit, och det blir ju alldeles fantastiskt bra det också ! Dom kommer älska marknaderna här. det kan jag lova.






No comments: